SensiPlus® therapie

Sensi Therapie 1_hw

Sensi Therapie

SensiPlus® therapie is een zeer effectieve therapie vorm. Deze therapie is erop gericht om de mens in totaliteit te behandelen. De SensiPlus® therapie richt zich op jouw gezondheid, en zoekt naar de oorzaken die dat tegen houden.

Wat niet in het lichaam thuis hoort – eruit halen (o.a. ontgiften)

Wat tekort is – Aanvullen (bijv. orthomoleculaire middelen)

Behandelen zodat balans ontstaat

SensiPlus® therapie pakt allerlei klachten aan. Mentaal, emotioneel, fysiek en energetisch. Daarbij een stuk coaching voor de HSPer. Hoe ga je er mee om. Klachten zoals allergieën, chronische pijn, vage klachten, ADHD, Burn-out, stress, verdriet en/of pijn. Tijdens een behandeling wordt je lichaam uitgemeten met een biosensor en krijg je inzicht in je klachten.

Mogelijke technieken: o.a. allergietesten, drukpuntmassage, Emotioneel Freedom Technique (EFT), ontgiften, edelstenen therapie, Sensi-Belly®, holistic pulsing en uitmeten benodigde vitamines, mineralen en remedies.

Bij alle technieken binnen sensi-therapie kunt u geheel gekleed blijven.

Vaak komt het erop neer dat je een knop moet omzetten zodat je anders in het leven gaat staan, waardoor de klachten kunnen verdwijnen. Zo activeer en stimuleer je het zelfgenezend vermogen.

Sensi® therapie is een snel werkende therapie die van korte duur kan zijn en heel snel resultaat kan geven. Vaak hebben mensen maar 1 tot 3 behandelingen nodig. Let op: De Sensi® is geen vervanging voor een arts, maar kan heel goed naast een behandeling van een arts. Mocht het nodig zijn, zal ik mensen adviseren om een arts te raadplegen.

SensiPlus® Therapie behandeling 1 á 3 uur € 50,- /uur
Octaliet en sensi-cure remedies € 14,- /flesje